Shania Twain

Shania Twain
Teljes név: Shania Twain
Együttes: Keressük!
Hangszer, szerep: Keressük!
Szerző: Szövegíró, Zeneszerző
Megtekintve: Ma 2, összesen 3160 alkalommal

Shania Twain dalszövegek:

(Don't Gimme That) Once Over (Shania Twain) video

(If You're Not in It for Love) I'm Outta Here! (Shania Twain) video

(Wanna Get To Know You) That Good! (Shania Twain) video

Ain't No Particular Way (Shania Twain) video

All Fired Up, No Place To Go (Shania Twain) video

All In All (Shania Twain) video

Any Man of Mine (Shania Twain) video

Because Of You (Shania Twain) video

Bite My Lip (Shania Twain) video

Black eyes, blue tears (Shania Twain)

C'est la Vie (Shania Twain) video

Come on Over (Shania Twain) video

Don't Be Stupid (You Know I Love You) (Shania Twain) video

Don't Let Me Be The Last Know (Britney Spears) video

Don't Let Me Be The Last To Know (Britney Spears) hun video

Forever And For Always (Shania Twain) hun video

From this moment one (Shania Twain) hun video

God Ain't Gonna Getcha For That (Shania Twain) video

God Bless The Child (Shania Twain) video

Home Ain't Where His Heart Is Anymore (Shania Twain) video

Home Now (Shania Twain) video

Honey, I'm Home (Shania Twain) video

I Ain't Goin' Down (Shania Twain) video

I won't leave you lonely (Shania Twain)

I'm Alright (Shania Twain) video

I'm Gonna Getcha Good (Jonas Brothers) video

I'm Gonna Getcha Good! (Shania Twain) video

I'm Holdin' On to Love (To Save My Life) (Shania Twain) video

I'm Jealous (Shania Twain) video

I'm Not in the Mood (To Say No)! (Shania Twain) video

If It Don't Take Two (Shania Twain) video

If You Wanna Touch Her, Ask! (Shania Twain) video

In My Car (I'll Be The Driver) (Shania Twain) video

Is There Life After Love? (Shania Twain) video

It Only Hurts When I'm Breathing (Shania Twain) video

Juanita (Shania Twain) video

Ka-ching (Shania Twain) hun video

Leaving Is The Only Way Out (Shania Twain) video

Let's Kiss And Make Up (Shania Twain) video

Life's About to Get Good (Shania Twain) video

Light Of My Life (Shania Twain) video

Love (Shania Twain)

Love Gets Me Every Time (Shania Twain) video

Man! I Feel Like A Woman (Shania Twain) video

More Fun (Shania Twain) video

Nah! (Shania Twain) video

No One Needs To Know (Shania Twain) video

Poor Me (Shania Twain) video

Raining On Our Love (Shania Twain) video

Rock This Country! (Shania Twain)

Roll Me On The River (Shania Twain) video

She's Not Just A Pretty Face (Shania Twain) video

Soldier (Shania Twain) video

Swingin' With My Eyes Closed (Shania Twain) video

Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon) (Shania Twain) video

That don't impress me much (Shania Twain) hun video

The Woman In Me (Needs The Man In You) (Shania Twain) video

Today Is Your Day (Shania Twain) video

Up! (Shania Twain) video

Waiter! Bring Me Water! (Shania Twain) video

We Got Something They Don't (Shania Twain) video

Whatever You Do! Don't! (Shania Twain) video

When (Shania Twain) video

When You Kiss Me (Shania Twain) video

Where Do You Think You're Going (Shania Twain) video

Who's Gonna Be Your Girl (Shania Twain) video

You (Shania Twain) video

You Can't Buy Love (Shania Twain) video

You're Still The One (Shania Twain) hun video



Hozzászólás írásához kérjük jelentkezz be!

Zeneszöveg hozzászólások

Te vagy a kiválasztott!
Te

Még egy hozzászólás sincs, tökéletes alkalom, hogy írj valamit!

© 2019 - Zeneszöveg.hu Kft. - Minden jog fenntartva.
Kedves Látogatónk!

A Zeneszöveg.hu oldal teljes értékű használatához minimum Internet Explorer 8 vagy Google Chrome v8.0, illetve Mozilla Firefox 4.0 böngésző ajánlott. Az alábbi linkeken elérhetők a legfrissebb változatok.

Amennyiben korlátozott lehetőségekkel folytatni kívánod a böngészést oldalainkon, kattints a TOVÁBB gombra.

Tovább